onsdag 29 september 2010

Torsdagen den 16/9

VI gick upp vid 9.30 tiden, lyxigt värre så hade Fatoumata lagat frukost till oss! Sån här service kommer vi nog inte ha på ett långt tag, vi kommer ju inte precis ha råd med så här bra service!
Efter frukosten gick vi en lång runda i den här stadsdelen, vi gick till bl.a till en marknad med varor från världens alla hörn. Vi köpte en påse vindruvor och en påse bananer som färdkost för de kommande flygningarna.
Vid 13.30 tiden var vi tillbaka i deras lägenhet och åt resterna av gårdagens middag till lunch, lika gott också idag. Vid 14 tiden började vi vandra oss till Liverpool Street Station där bussen till Stansted skulle avgå ifrån. Bussen avgick 15.35 och efter en knapp timme var vi framme på flygplatsen.
Flyget lyfte vid 21.00, alltså var vi där 4,5 timmar innan det avgick så nu skulle vi i alla fall inte missa det, skönt!
Flyget var lite försenat men vid 21.20 lyfte vi. Planet var väl okej, Siriffo var dock väldigt besviken över alla inte hade varsin skärm i sätet framför, de visade inte ens någon film! Men vad kan man begära, det är ju trots allt ett lågprisflyg och vi kom ju billigt undan så vi får vara nöjda.