fredag 19 juni 2015

Ett andra besök i surfparadiset!

Den här gången var det ännu större vågor så Siriffo fick provat på att surfa en Riktigt tung våg och andra världsklassvågor utan att fightas om vågorna med en massa andra. De första dagarna var det lite för stora vågor för mig (som ni kanske ser på bilderna nedan), sen minskade vågorna i storlek och då fick även jag surfat lite!

Den här gången hade vi väldigt fint väder varje dag, en dag var det till och med så varmt att vi bestämde oss för att ta en kalldusch. Dock kunde jag inte tvätta håret, för då hade jag nog fått så mycket brainfreeze att jag svimmat, haha ;)

Siriffo surfar, tyvärr har jag ju inte så bra zoom på min kamera.... 



Vi träffade ett trevligt franskt par som tog superbra foton på Siriffo! :)

En fin kväll! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar