tisdag 16 november 2010

13/10-15/10

Onsdag 13/10
Igår när Siriffo fick tag i så mycket billiga grönsaker och fruker fick han tag mycket äpplen. Så i morse kom jag på att jag kunde göra äppelpaj så gick jag upp och handlade socker och kanel och slog ihop någon form av äppelpaj medan Siriffo sov, han älskar ju det! ;)


Torsdag 14/10
Inatt jobbade jag, men jag slutade redan vid 2 am. Det var bra på sätt och vis eftersom jag inte kände mig så kry. Men om jag ska jobba så känns det som om då kan jag lika gärna jobba länge.


Fredag 15/10
Idag åkte vi och handlade proteinpulver i den affären där jag köper billiga grönsaker och frukter. Det var mycket billigare där om man jämför med andra ställen vi varit på :D Vädret var inte så bra idag, det var mulet och stänkte lite då och då.
Även inatt så jobbade jag men nu fick jag i alla fall jobbat tills slut, ca 5 am.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar