måndag 22 november 2010

Lördag 23/10 del II



Första landingen efter första hoppet

Ja jag kan väl inte säga annat än att han är väldigt duktigt. Han är ju trots allt min pojkvän så jag var ju väldigt stolt över honom även om det inte gick så bra för mig, det var faktiskt nästan roligare att sitta i båten och fota honom än att åka skidor själv. För wakeboarden gav jag mig inte på, såg alldelses för svårt ut.

Nu börjar vi snacka!

Efter att jag hade åkt mitt första åk vis ca 6 am så frös jag så himla mycket!! Hade ju såklart vita fingrar och allt. Tog flera timmar innan jag blev varm igen!

Såhär gick det för mig


Vid 10-11 tiden hade jag till slut tinat upp och vi åkte ut till en fin liten vik med ett litet vattenfall i. Var ganska mysigt att dyka från båten ner i det stilla vattnet. Dessutom var det inte så kallt längre.
Vi vid "vattenfallet"

Nu så börjar det likna något här med! :)


Under eftermiddagen var jag så himla trött eftersom jag inte sovit så mycket de senaste två nätterna så jag gick och la mig i ungefär en timme, riktigt skönt! Siriffo och de andra fortsatte att åka under eftermiddagen och jag var tillbaka lagom till när det var dags att duscha och köra tillbaka till campingplatsen. Men det passade mig bra för jag var så himla trött i armarna!
Till kvällsmat åt vi jättegod BBQ :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar