söndag 14 november 2010

7/10-11/10

Torsdag 7/10
Naturligtvis så regnade det igen. Under eftermiddagen cyklade jag till affären där vi köper billiga grönsaker och frukter.


Fredag 8/10
Idag surfade Siriffo och Marcus medan jag låg på stranden och försökte få lite sol. Den var framme en stund under eftermiddagen men försvann ganska så snabbt igen. Vi var också på banken idag och bestämde möte på måndag med en kille där för att öppna ett bankkonto.


Lördag 9/10
Idag surfade vi under förmiddagen. Jag tyckte att det blåste jättemycket. De var sjukt strömt och de kändes som om det enda man gjorde var att kämpa mot vågorna.
Det gick väl inte jättebra för mig, blev mest förbannad på vågorna. Fick iaf kollat så att bräda passa bra som vi ska köpa till mig!
Det var inte så kallt när vi var i och surfa, man fick ju kämpa för livet! Men när vi gick hem var det kallt som fan!! Blodet försvann i fingrarna och tårna så de blev likvita som vanligt... :S ;P

Under natten jobbade jag för andra gången, mellan 22.00-5.00. Under en timme mellan 2.30-3.30 var de helt sjukt mycket att göra!! Men som tur var gjorde jag inte ett endaste fel!! Det regnade under natten med och var ganska kallt, men tur för mig så fick jag skjuts hem av en kille som jag jobbar med.


Söndag 10/10
Jag sov ju ganska länge idag eftersom jag inte somnade förrän vid 6 tiden. Under dagen cyklade jag och köpte grönsaker och frukt på det billiga stället och chillade annars. Jag jobbade också inatt, men vi stängde en timme tidigare så somnade lite tidigare inatt alla fall!


Måndag 11/10
Idag städade Siriffo på ett motell mellan 10.00 och 12.00. Klockan 14.00 hade vi ett möte på banken för att skaffa bankkonto och kort till det, gick faktiskt väldigt smidigt!
Vädret var ganska kasst och vågorna enorma så det var inte att tänka på någon surfing idag inte...
Under kvällen körde vi lite styrketräning. Nu börjar vå träning på allvar! ;) Eftersom det är så himla dyrt att gå på gym får vi träna hemma. Det är dock lite för lätt för Siriffo att träna med bara sin egen kroppsvikt så han använder mig som tyngd :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar