måndag 1 november 2010

Onsdag 5/10

Siriffo skulle börja kl. 10 och jag vid 11 så det var bara att gå upp och ge sig iväg.
Det gick bra för mig, inte så mycket folk men fick iaf göra en kycklingkebabrulle till mig själv till lunch, smarrigt! Resten av tiden ska jag upp grönsaker.
Vid 3 pm slutade jag och gick hem, jag skulle komma tillbaka lördag och söndag mellan 11 pm och ca 4 el 5 am (japp på natten, de ligger nämligen precis bredvid en klubb). När jag slutat där ringde mobilen och det var de från affären där jag hade varit och frågat om jobb för någon dag sedan. Jag skulle komma dit och provjobba mellan 9.30 -17.00 på fredag. Jippi, två jobb! Fast kanske lite för mycket, för jag kunde få ganska så mycket jobb på kebabstället verkade det som.
Siriffo hade jobbat med cement hela dagen så han var ganska skitig när han kom hem ;)
Vi stack under eftermiddagen ner till stranden och surfade, vågorna var ganska bra för nybörjade idag så det funkade bra! Dock fortfarande mycket strömt! Jag surfade lite gran och det gick bra för mig och Siriffo stod upp på sin första våg! Gissa vem om han var stolt?!! :P

Vi firade att jag hade fått jobb med en glass, riktigt god men tyvärr dyr! Till middag gjorde vi kalkonfärsburgare med hembakat hamburgerbröd, riktigt gott!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar