söndag 5 december 2010

Söndag 24/10

De andra gick upp vid 6 am men eftersom jag frös så mycket igår på morgonen (trots våtdräkten) så såg jag inget nöje i att åka så tidigt, så istället sov jag en timme till tills solen gått upp över bergen.
 
Under tiden hann Siriffo åka mer wakeboard, åka på bara en skida och dessutom att stå på bara en platta efter båten.
 
Jag åkte vattenskidor en runda precis när jag gått upp och det gick faktiskt riktigt bra! Om man jämför med igår då! Kom upp på första försöket och allt ;)
 
Innan bensinen tog slut fick vi provat på the Tube (typ en stor uppblåsbar ring), det var sjukt kul!! Skrattade igenom hela åkturen! :P

   Här försöker vi åka båda på den, det gick inte så bra... Men kul var det iaf!!


     Här åker Sofia, gapskrattade igenom hela åkturen!



Här åker Siriffo, det gick lite vildare till för honom! 


Därefter var det dags för att packa ihop allt och innan vi åkte iväg åt vi en god frukost med ägg å bacon och croissanter och allt!

Vi var hemma hos Geoff och Sharon igen vid lunch tid. Nu städade vi och plockade undan allt som hade använts under helgens äventyr. Siriffo fick städa båten så nu vet han hur man gör det med, nu ska han bara lära sig att köra den så kan han allt, han har nämligen tjatat Väldigt mycket om att han vill ha en båt nu ;)

Lite senare åt vi lunch och resten av eftermiddagen vilade alla efter helgens superträning, vi hade träningsverk i hela ryggen och armarna! Men det är ju inte helt fel, för då känner man att man lever och dessutom så vet man att träningen gett utdelning! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar