måndag 6 december 2010

Måndag 25/10

Geoff skjutsade oss till busstationen i Surfers Paradise på morgonen och bussen avgick sen vid 9.25. Vi var tillbaka i vårt kära Byron Bay (home sweet home..) 11 tiden.

Siriffo var ganska trött så han gick och la sig och sov i några timmar efter att vi hade ätit lunch. Jag ville däremot inte sitta inne och uggla hela dagen så jag gav mig in till town. Vädret var tyvärr inte det bästa idag, kom lite småskurar då och då så jag gjorde lite ärenden istället för att gå ner till stranden. Fick till och med norpat till mig 8 kiwisar till väldigt bra pris!
 
Till middag åt vi kängurukorv, det är riktigt gott ska ni tro! Jag brukar ju inte precis var någon korvfantast hemma, men korven här nere är riktigt god! Å speciellt kängurukorven då!

2 kommentarer:

  1. Lite avis på ert fina väder ;P
    Ha de gott!!!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Det var även denna dag jag åkte. Hittade ni maten och så?
    /Mattias of Östersund

    SvaraRadera