lördag 25 december 2010

Vecka 46

Under måndagen åkte vi till slut hem till Byron igen! Veckan i Brisbane hade varit underbar men det var ändå kul att komma hem till våra vänner igen :)

Jag gick och sökte ganska mycket jobb under veckan som gick, men de flesta behövde ingen hjälp alls. Några tog iaf emot mitt CV så jag får hålla tummarna på att de hör av sig snart! Iaf så fick både jag och Siriffo jobb på kebabstället igen, så lite pengar ska det iaf rinna in!

Samma dag som vi åkte till Brisbane fick jag ett packet som mamma hade skickat till mig och bland annat innehöll min favorit klänning! (för er som har koll på mina kläder, ni vet den svart och beigea ;) ) Därför var det party på fredagen! Jag ville ju så gärna ha den på mig! :) Vi gick till ett ställe som heter Beach Hotel, ett afrikanskt band spelade där så det var faktiskt riktigt kul!


Men på vägen hem började de ösregna! Vi sprang nästan hela vägen hem och vi blev dyngsura! Men men, sånt är livet! Vi frös ju iaf inte så mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar